Valērijs Praude, Jeļena Šalkovska - Mārketinga komunikācijas 2
Izdošanas gads: 2006
Lappušu skaits: 456
Izdevniecība: Vaidelote
Kā zināms, komunikācijas ir informācijas apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Bet, savukārt, katrā cilvēku darbības sfērā komunikācijām ir noteiktas īpatnības. Šīs grāmatas mērķis ir apskatīt mārketinga komunikācijas, kuras ietver informācijas izplatīšanu par uzņēmumiem, produktiem, cenām, produktu izvietojumu un citiem mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu patērētāju rīcību un virzītu produktus tirgū. Grāmatā tiek apskatīti visi galvenie mārketinga komunikāciju veidi: reklāma; produktu realizācijas veicināšana; sabiedriskās saskares un personiskā apkalpošana.
http://www.jr.lv/lv/veikals/prece/?shop_id=269655
http://valtersunrapa.lv/grnams/?l=lv&page=bookcatalog&id=25015
http://www.lgramata.lv/lbook/info.php?id=11504