Brigita Armsa - Vietējais mārketings

Brigita Armsa - Vietējais mārketings

Izdošanas gads: 2007
Lappušu skaits: 144
Izdevniecība: Zvaigze ABC

Grāmata „Vietējais mārketings” sniedz ieskatu mārketinga aktivitātēs, kas saistītas ar noteiktu reģionu. Galvenajā daļā aplūkoti mārketinga plānošanas un tirgus izpētes pamatprincipi vietējos apstākļos un iztirzāti atsevišķi mārketinga kompleksa elementi. Uzsvars tiek likts uz komunikāciju ar mērķgrupām, liela uzmanība pievērsta arī vides reklāmai un sabiedriskajām attiecībām. Daudzveidīgie piemēri sniedz idejas un palīdz tās realizēt.
Grāmatas autore Brigita Armsa ir mārketinga komunikācijas docente, viņa konsultē mazos un vidējos uzņēmējus.

http://www.zvaigzne.lv/lv/gramatas/katalogs/product.php?prod_id=3812&cat_id=Uk9LQVNH&sub_cat_id=QklaTg==&third_cat_id=&search=Viet%C4%93jais%20m%C4%81rketings%20
http://www.jr.lv/lv/veikals/prece/?shop_id=281636
http://valtersunrapa.lv/grnams/?l=lv&page=bookcatalog&id=41906&s=0
http://www.lgramata.lv/lbook/info.php?id=12487