Džims Blaits - Mārketings. Rokasgrāmata
Lappušu skaits: 284
Izdevniecība: Zvaigze ABC
Grāmatā kodolīgi izklāstīti mārketinga teorētiskie pamatprincipi un tā realizēšanas metodes, kā arī mārketinga lēmumu pieņemšanas taktika. Tradicionālā jeb darījumu mārketinga jautājumi aplūkoti, ņemot vērā mūsdienu dzīves aspektus, piemēram, postmodernismu, attieksmi pret apkārtējās vides aizsardzību, attiecību mārketingu un ētikas problēmas.Gan mācīšanās, gan apgūto zināšanu novērtēšanas procesu atvieglos jautājumi par nodaļas vielu un testi. Aiz katras no divpadsmit nodaļām ietverts plašs papildliteratūras saraksts un metodiski ieteikumi.
http://www.zvaigzne.lv/lv/gramatas/katalogs/product.php?prod_id=2063&cat_id=Uk9LQVNH&sub_cat_id=QklaTg==&third_cat_id=&search=marketings