Andra Briģe - Lietišķais mārketings
Izdošanas gads: 2003
Lappušu skaits: 108
Izdevniecība: Zvaigze ABC
Mārketinga definīcija; mārketeru sociālā atbildība; produkta cena; produktu sadale; mērķa tirgus; patērētājs. Aigara Truhina vāka noformējums. Grāmatas autore docente Andra Briģe ir Banku augstskolas lektore jau vairāk nekā desmit gadus. Viņa ieguvusi maģistra grādu ekonomikā Latvijas Universitātē, studējusi Stokholmas Universitātē. "Lietišķais mārketings" ir gan interaktīvs mācību līdzeklis studentiem un koledžu audzēkņiem, gan izziņas avots tiem, kam jāsaskaras ar mārketinga problēmām ikdienas darbā. Grāmata ir arī labs palīgs vidusskolu skolotājiem mārketinga nodarbību sagatavošanai un interesantai vadīšanai. Galvenās aplūkotās tēmas: uzņēmums un mainīgā biznesa vide; produkts, tā cena un sadales kanāli; patērētājs un lēmuma pieņemšanas process; saskarsmes stratēģijas veidošana u.c.
http://www.zvaigzne.lv/lv/gramatas/katalogs/product.php?prod_id=2567&cat_id=Uk9LQVNH&sub_cat_id=QklaTg==&third_cat_id=&search=marketings
http://www.jr.lv/lv/veikals/prece/?shop_id=217865
http://valtersunrapa.lv/grnams/?l=lv&page=bookcatalog&id=9701&s=0