Džons Vestvuds - Kā rakstīt mārketinga plānu

Džons Vestvuds - Kā rakstīt mārketinga plānu

Izdošanas gads: 2008
Lappušu skaits: 128
Izdevniecība: Zvaigze ABC

Labs mārketinga plāns ir katras veiksmīgas komercdarbības pamatā. Šajā praktiskajā rokasgrāmatā ir tikai tik daudz teorijas, cik nepieciešams, lai labi izprastu plānošanas procesu. Sīki aprakstīts katrs no nepieciešamajiem soļiem, kas veicami, lai izstrādātu veiksmīgu plānu. Uzmanīgi lasot, jūsu izpratne par mārketinga un plānošanas principiem paplašināsies tik lielā mērā, ka spēsiet veikt visus nepieciešamos sagatavošanas darbus, lai izveidotu jebkura veida mārketinga plānu. Plašais uzdevumu klāsts palīdzēs jums uzrakstīt savu mārketinga plānu, izvedot jūs cauri galvenajām mārketinga plāna rakstīšanas stadijām. Jūs iemācīsieties: veikt mārketinga auditu; izvirzīt mērķus un veidot stratēģijas to sasniegšanai; izstrādāt budžetu; uzrakstīt efektīvu un īstenojamu mārketinga plānu un daudz ko citu.

Šī grāmata atšķiras no vairuma izdevumu par uzņēmējdarbību. Tā ir praktiska rokasgrāmata, kas palīdzēs jums izstrādāt savu mārketinga plānu. Soli pa solim jūs varēsiet izsekot mārketinga plāna izstrādāšanai izdomātā kompānijā „Armatūra”, kas atrodas Lielbritānijā. Izpildot tekstā iekļautos uzdevumus, pakāpeniski radīsies jūsu personīgā mārketinga plāna sadaļas. Grāmatu var izmantot kā individuālu rokasgrāmatu, vingrinājumu krājumu darbam mārketinga plānošanas grupās vai kā mācību grāmatu mārketinga kursos.

http://www.zvaigzne.lv/lv/gramatas/katalogs/product.php?prod_id=4707&cat_id=Uk9LQVNH&sub_cat_id=QklaTg==&third_cat_id=
http://www.jr.lv/lv/veikals/prece/?shop_id=292266
http://valtersunrapa.lv/grnams/?l=lv&page=bookcatalog&id=134636&s=0
http://www.lgramata.lv/lbook/info.php?id=13678