Elita Dombrova Radošais mārketings
Izdošanas gads: 2008
Lappušu skaits: 196
Izdevniecība: Biznesa augstskola Turība
Grāmata stāsta par straujajām pārmaiņām, kas notiek pasaulē, biznesā, izglītībā un, protams, arī mārketingā. Ar radošo industriju plašu un strauju attīstību palielinās pieprasījums pēc radošiem darbiniekiem, mārketinga speciālistiem arvien vairāk jāpaplašina savas darbības jomas. Viņi kļūst par pasākuma producentiem, režisoriem, aktieriem. Kā pārvērst mārketinga kampaņas par aizraujošu spēli, ar kuru spēt aizraut savu potenciālo mērķa auditoriju?
Saturs:
1. nodaļa. Mārketings vēsturiskā šķērsgriezumā un kultūras mārketinga iezīmes.
2. nodaļa. Biznesa un kultūras mijiedarbība.
3. nodaļa. Kultūras, radošais mārketings un ideju ģenerators – zemapziņa.
4. nodaļa. Spēļu, izrāžu un šovu laikmets.
5. nodaļa. Darbinieku sagatavošana darba tirgum jaunajos ekonomiskajos apstākļos.
6. nodaļa. Radošā mārketinga speciālista sagatavošana jaunajos ekonomiskajos apstākļos.
7. nodaļa. Vingrinājumi studentu – nākamo mārketinga speciālistu radošās iztēles attīstībai.
http://onlineexpo.com/lv/lat/exhibitions/career2009/134/1001019/20044/gallery?id=11127
http://www.jr.lv/lv/veikals/prece/?shop_id=296426
http://valtersunrapa.lv/grnams/?l=lv&page=bookcatalog&id=138132&s=0
http://www.lgramata.lv/lbook/info.php?id=14192