J. Ē. Niedrītis - Mārketings (4. papildinātais izdevums)

Jānis Ēriks Niedrītis Mārketings (4. papildinātais izdevums)

Izdošanas gads: 2008
Lappušu skaits: 488
Izdevniecība: Biznesa augstskola Turība

Dr. oec., asoc. Profesora J. Ē. Niedrīša grāmata domāta visiem, kuri vēlas gūt sekmes mūsdienu, uz klientu orientētā tirgū, tajā skaitā arī studentiem, kā arī visiem interesentiem, kas interesējas par tautsaimniecības attīstības procesiem, problēmām un risinājumiem.
Grāmata, salīdzinot ar iepriekšējo izdevumu, ir pārstrādāta, jo mārketingā ir jaunas nostādnes par klientu lojalitāti, viņu ienesīgumu, par iekšējo mārketingu. Attiecības ar klientu un tā noturēšanas problemātika izvirzās mārketinga darbības priekšplānā. Darbs papildināts ar tādām jaunām nodaļām kā «Cilvēku zināšanu un attieksmes loma mārketingā», «Mārketinga efektivitāte un risiki». Darbā ir arī jaunas apakšnodaļas: «Cilvēku kapitāls», «Iekšējais mārketings un darbinieku lojalitāte», «Klientu lojalitāte». Nodaļu saturs aktualizēts un papildināts visā grāmatā, bet būtiskāk tādās nodaļās kā «Veicināšana», «Starptautiskais mārketings» un «Mārketinga vadīšana».

Saturs:
I nodaļa. Uzņēmuma mērķi, mārketings un vide
1.1. Konkurence un pircējs
1.2. Mārketinga būtība
1.3. Vide un resursi
1.4. Zīmols
II nodaļa. Pētījumi un informācija
III nodaļa. Tirgus, tā ietilpība, segmentācija un produktu pozīcija
3.1. Tirgus ietilpības un daļas noteikšana
3.2. Tirgus segmentācija
3.3. Produktu pozīcija un pircēju uzvedība
IV nodaļa. Cilvēku zināšanu un attieksmes loma mārketingā
4.1. Cilvēka kapitāls un lojalitāte
4.2. Iekšējais mārketings un darbinieku lojalitāte
4.3. Klientu lojalitāte
V nodaļa. Produkts
5.1. Produkts, tā dzīves cikls un vadīšana
5.2. Produktu dzīves cikls
5.3. Iepakojums un marķējums
5.4. Preču zīme un franšīze
VI nodaļa. Jaunu produktu izstrādāšana un kreativitāte
6.1. Inovācija un jaunievedumi
6.2. Jaunu ideju meklēšanas radošās metodes
VII nodaļa. Pakalpojumu mārketings
7.1. Pakalpojumu būtība, nozīme un specifika
7.2. Ārpakalpojumi
7.3. Elektroniskā komercija
VIII nodaļa. Cena
8.1. Cenas nozīme un to ietekmējošie faktori
8.2. Cenas noteikšanas metodes
IX nodaļa Vieta
9.1. Vietas loma sadarbības ar klientu un produktu noieta veicināšanā
9.2. Starpnieki
X nodaļa. Veicināšana
10.1. Mārketings un komunikācija
10.2.Mārketinga komunikāciju komplekss
XI nodaļa. Starptautiskais mārketings
XII nodaļa. Mārketinga vadīšana
12.1. Vadīšana un mārketinga dienests
12.2. Plānošana un mārketinga plāns
XIII nodaļa. Mārketinga efektivitāte un riski
13.1. Mārketinga efektivitāte un to ietekmējošie faktori
13.2. Riski un risku samazināšana

http://onlineexpo.com/lv/lat/exhibitions/career2009/134/1001019/20044/gallery?id=11132
http://www.jr.lv/lv/veikals/prece/?shop_id=300115
http://valtersunrapa.lv/grnams/?l=lv&page=bookcatalog&id=142372&s=0
http://www.lgramata.lv/lbook/info.php?id=14918