Filips Kotlers - Desmit mārketinga grēki

Filips Kotlers - Desmit mārketinga grēki

Izdošanas gads: 2006
Lappušu skaits: 112
Izdevniecība: Jumava

Kā uzņēmumā novērst raksturīgākās mārketinga kļūdas?
Pasaulslavenā mārketinga klasiķa Filipa Kotlera darbs "Desmit mārketinga grēki" ir īsa un kodolīga, bet visaptveroša rokasgrāmata uzņēmumu vadītājiem un tirgvedības speciālistiem, kā arī visiem, kas interesējas par šo jomu un vēl tikai domā, kā veidot savas uzņēmējdarbības konkurētspēju mainīgā tirgus vidē. Šī grāmata gan analizē visbiežāk pieļautās mārketinga kļūdas, gan arī piedāvā efektīvākās metodes uzņēmuma produktu vai pakalpojumu popularizēšanai mūsdienu spēcīgās konkurences apstākļos.