Izdošanas gads: 2008
Lappušu skaits: 648
Izdevniecība: Jumava
Precizitāte
Atbilstība
Teorija
Prasme
Šis ir moto, kas raksturo izcilā amerikāņu tirgzinības un sabiedrisko attiecību klasiķa, tirgzinības korifeja Filipa Kotlera grāmatu – tirgzinības speciālistu bībeli – visās attīstītajās pasaules valstīs.
Autors saprotami izklāsta mārketinga būtību un nozīmi biznesā, kā arī analizē lielāko pasaules kompāniju mārketinga trikus, ko lieto, lai uzņēmums sasniegtu maksimālu peļņu.
Grāmata sniegs jums atbildes, kā:
veidot mārketinga stratēģiju,
izveidot zīmolu un noteikt tā vērtību,
analizēt konkurentu darbību,
vadīt partneru un klientu attiecības,
atgūt zaudētos klientus... un daudz ko citu, kas būtiski uzlabos prasmi pārdot preci vai pakalpojumu.
http://www.jr.lv/lv/veikals/prece/?shop_id=256779
http://valtersunrapa.lv/grnams/?l=lv&page=bookcatalog&id=11679&s=0 http://www.lgramata.lv/lbook/info.php?id=9858