Filips Kotlers - KOTLERS PAR MĀRKETINGU

Filips Kotlers - KOTLERS PAR MĀRKETINGU

Izdošanas gads: 2008
Lappušu skaits: 272
Izdevniecība: LID

Filips Kotlers, izcilais starptautiskā mārketinga profesors, darbā Kotlers par mārketingu sniedz padziļinātu un praktisku skatījumu par mārketinga attīstību un virzību divdesmit pirmajā gadsimtā, balstoties uz savu daudzu gadu praktisko pieredzi darbā ar tādiem uzņēmumiem kā AT&T, IBM, General Electric, Ford, Michelin, Merck, Bank of America un daudziem citiem.Grāmata ir praktisks ceļvedis ikvienam mārketinga praktiķim un vadītājam mūsdienu hiperkonkurences, globalizācijas un interneta laikmetā, dziļi un praktiski aplūkojot stratēģisko mārketingu, taktisko mārketingu, administratīvo mārketingu un jauno tehnoloģiju, kā arī jauno mediju revolucionāro ietekmi uz tirgu.

GRĀMATAS SATURS:
Priekšvārds
PIRMĀ DAĻA: STRATĒĢISKAIS MĀRKETINGS
1. Peļņu nesoša uzņēmuma izveide, balstoties uz mūsdienu mārketingu2. Mārketinga izmantošana produkta un pakalpojuma vērtības izpratnei, radīšanai, komunikācijai un sniegšanai3. Tirgus iespēju noteikšana un mērķtiecīga produkta vērtību piedāvājuma veidošana4. Zīmola vērtības pozicionēšana un veidošana
OTRĀ DAĻA: TAKTISKAIS MĀRKETINGS
5. Tirgus izpētes attīstīšana un izmantošana6. Mārketinga miksa izveide7. Klientu piesaistīšana, saglabāšana un klientu skaita vairošana8. Izveidot un sniegt lielāku vērtību
TREŠĀ DAĻA: ADMINISTRATĪVAIS MĀRKETINGS
9. Daudz efektīvāka mārketinga plānošana un izveidošana10. Mārketinga darbības novērtēšana un kontrole
CETURTĀ DAĻA: MĀRKETINGA PĀRVEIDOŠANA
11. Pielāgošanās jaunā laikmeta elektroniskajam mārketingam
PIELIKUMS
Raksturojumi, veiksmes stratēģijas un mārketinga nodaļas loma dažāda veida ražojošos uzņēmumos
Atsauces
Par autoru

Domājot par jauniem projektiem un idejām, der ņemt vērā grāmatā Kotlers par mārketingu minētos faktorus, kas sekmē veiksmīgu produktu ienākšanu tirgū.Un tie ir šādi:
- veiksmīgi uzņēmumi tērē adekvātu naudas summu, publicējot informāciju par produktu. Daži uzņēmumi kļūdās, publicējot pārāk maz informācijas uzskatot, ka ir radījuši labāko peļu slazdu un ka klienti tā vien klauvēs pie viņu durvīm.
- parasti veiksmīgi produkti ir tie, kas tirgū tiek ieviesti pirmie, nevis tie, kas seko vēlāk.
- produkta izveidē piedalās dažādas jomas pārstāvošu dalībnieku komanda, kas veiksmīgi strādā kopā.
- uzņēmuma vadība ir atsaucīga jaunām idejām.

Grāmatas Kotlers par māketingu autors Filips Kotlers norāda, ka daudzu uzņēmumu liktenis ir redzēt, kā konkurents nāk klajā ar kaut ko jaunu, par ko pats uzņēmums iepriekš jau domājis. Vēl ļaunāk, ideja, iespējams, ir lidinājusies pa uzņēmumu bez iespējas nosēsties vietā, kur to spētu izvērtēt un īstenot. Labas idejas lidinās gaisā, bet meistarība slēpjas darbiniekos, kas tās tvertu un izvērtētu, un tad veiksmīgi īstenotu uzsver Filips Kotlers.Viņš norāda uz inovatīvas kultūras trūkumu uzņēmumos un akcentē, ka inovācija ir labākais aizsarglīdzeklis hiperkonkurējošā tirgū, kur dažu uzņēmumu veiksme var ilgt krietnu laiku. Inovācija ir riskanta, taču inovācijas ignorēšana ir fatāla, uzskata Filips Kotlers.

Viņš aicina izvērtēt šādus jautājumus un izdarīt secinājumus par situāciju konkrētajā uzņēmumā.Proti.
- Aprakstiet piecas svarīgākās iespējas, ar ko saskāries jūsu uzņēmums. Izvērtējiet katru, raugoties no iespējamās peļņas un iespējamās veiksmes.
- Miniet vairākas problēmas, kas rodas patērētājiem ar jūsu produktu vai pakalpojumu. Piedāvājiet risinājumu katrai no tām.
- Kā ideālā gadījumā patērētājs vēlētos iegūt un izmantot jūsu produktu vai pakalpojumu? Kādas iespējas tas piedāvā?
- Izveidojiet vidējā patērētāja aktivitātes ciklu, kam viņš iziet cauri, iegūstot, izmantojot un atbrīvojoties no jūsu produkta? Kādas iespējas tiek piedāvātas katrā no patērētāja aktivitāšu cikla punktiem?
- Cik organizēts ir jūsu uzņēmums, stimulējot un apkopojot jaunās idejas produktiem un pakalpojumiem? Sniedziet savam uzņēmumam vienu no novērtējumiem:
slikti: uzņēmumā nav organizēta veida, kā apkopot un stimulēt idejas;
vāji: uzņēmums gūst idejas no pārdevējiem un no izpētes un attīstības nodaļas;
labi: uzņēmums ir norīkojis vienu cilvēku, lai stimulētu un apkopotu idejas, bet sistēmai ir nepieciešami tālāki pilnveidojumi;
izcili: uzņēmumā ir sekmīgi izveidota ideju vadības sistēma, kas labi darbojas un rada daudzas noderīgas idejas.

PAR AUTORU:Filips Kotlers ir starptautiskā mārketinga profesors Northwestern universitātes J. L. Kellog Graduate School of Management. Skola sešas reizes ir atzīta par labāko Business Week veiktajā aptaujā par biznesa skolām ASV. Tā arī atzīta par labāko biznesa skolu, kurā pasniedz mārketingu, lielākoties pateicoties profesora Kotlera daudzu gadu ieguldījumam. Profesors Kotlers ir autors un līdzautors 15 grāmatām, to skaitā Marketing Management, Ninth Edition, ko Financial Times ir nominējusi kā vienu no 50 vislabākajām biznesa grāmatām, kādas jebkad ir uzrakstītas. Izdevniecība The Free Press ir izdevusi arī viņa darbus Social Marketing, Marketing Places un The Marketing of Nations. Profesors Kotlers ir saņēmis vairākas atzinības, tostarp The Paul D. Converse Award (no American Marketing Association) par ieguldījumu mārketingā, kā arī The Steuart Henderson Britt Award, the Distinguished Marketing Educator Award, the Prize for Marketing Excellence, the Charles Coolidge Parlin Marketing Award un the Marketing Educator of the Year Award. Ieguvis goda doktora grādus Stokholmas universitātē, Cīrihes universitātē, Atēnu Ekonomikas skolā, DePaul universitātē un Krakovas Ekonomikas skolā. Profesors Kotlers ir sniedzis konsultācijas tādiem uzņēmumiem kā IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America un Merck. Viņš daudz ceļo pa Eiropu, Āziju un Dienvidameriku, sniedzot padomus daudziem uzņēmumiem un lasot lekcijas.

http://www.lid.lv/lv/katalogs/get/shopcat/33/shopprod/500
http://www.jr.lv/lv/veikals/prece/?shop_id=283819
http://valtersunrapa.lv/grnams/?l=lv&page=bookcatalog&id=42373&s=0
http://www.lgramata.lv/lbook/info.php?id=12741