Georgs Stražnovs - Reklāma reālajā biznesā, Rīga: MERKŪRIJS LAT, 191.lpp

Šī grāmata tapa pilnīgi negaidīti man pašam. Ideja fiksēt manas lekcijas par reklāmu un mārketinga komunikācijām uz papīra radās pazīstamajam biznesa literatūras izdevējam Mihailam Haronam.Man ir liela saskarsmes pieredze ar vietējiem komersantiem, tāpēc labi izprotu viņu aktuālās problēmas un vēlmes, arī darbībā pieļautās kļūdas. Pārzinot brīnišķīgās amerikāņu reklāmas un mārketinga teorijas, lieliski redzu situācijas, kad mūsu apstākļos tās nedarbojas vai arī darbojas ne gluži tā, kā vajadzētu - mūsu tirgus ir atšķirīgs no amerikāņu. Vēl vairāk - daudzas amerikāņu mācību grāmatas nonāk līdz mums vairākus desmitus gadu pēc izdošanas, bet reklāmā tas jau ir cits laikmets. Mans uzdevums šajā grāmatā ir amerikāņu teoriju adaptācija šodienas Latvijas uzņēmējdarbības videi, minot arī konkrētus veiksmīgus piemērus no savas prakses.

SATURS
1.daļa Šis neizbēgamais mārketings
1. nodaļa Daži vārdi par tēmu
2. nodaļa Prece
3. nodaļa Cilvēka vajadzību piramīda
4. nodaļa Tirgus segmentēšana
5. nodaļa Preces pozicionēšana tirgū
6. nodaļa Mārketinga četri "P"
2.daļa Reklāma
7. nodaļa Firmas nosaukums un tirdzniecības marka
8. nodaļa Firmas stils
9. nodaļa Ko uzskatīt par reklāmu
10. nodaļa Reklāmas veidi
Reklāmas plašsaziņas līdzekļos Televīzija un radio Poligrāfiskā reklāma Ielas reklāma Skatlogi Reklāma internetā Kopsavilkums
11. nodaļa Reklāma tirdzniecības vietā
12. nodaļa Reklāmas kampaņa
13. nodaļa Reklāmas budžets
14. nodaļa Radošais process reklāmā
15. nodaļa Par pasūtītājiem un izpildītājiem
16. nodaļa Imidžs
17. nodaļa Sponsorēšana un akciju mārketings
18. nodaļa Labdarība
3.daļa Integrētās mārketinga komunikācijas
19. nodaļa Komunikācija. Kā tas notiek
20. nodaļa Integrētās mārketinga komunikācijas
21. nodaļa Public relations (PR)
22. nodaļa Izstādes
23. nodaļa Reklāma trešajā tūkstošgadē

http://www.merkurijslat.lv/lv/books/rrb_lv.htm