Valērijs Praude - Mārketings / Jautājumi. Uzdevumi. Situācijas. Testi.

Valērijs Praude Mārketings / Jautājumi. Uzdevumi. Situācijas. Testi.

Lappušu skaits: 197
Izdevniecība: Izglītības soļi

Šī grāmata iecerēta un uzrakstīta kā mācību grāmatas V. Praude. Mārketings. Rīga, Izglītības soļi, 2004, sastāvdaļa, tāpēc tās saturs un struktūra sakārtota atbilstoši pamatgrāmatas nodaļām - kā katras nodaļas atkārtojums. Atsevišķas sadaļas ( piemērām, uzdevumi un situācijas) var izmantot arī bez minētās grāmatas. Atkārtojuma mērķis ir: padziļināt zināšanas mārketinga jomā, iegūt iemaņas veikt mārketinga pētījumu un analīzi, iegūt prasmes izmantot teorētiskās zināšanas praksē.

http://www.lgramata.lv/lbook/info.php?id=12422